Seda ve Onur, ikisi de öğretmen, ikisi de dünya tatlısı iki güzel insan 🙂 Onlarla Ağustos ayında, sıcak günlerden birinde birlikteydik 🙂 Çekime azıcık geç kaldıkları için uzun uzun zaman geçirememiş olsak da çekim sonu içtiğimiz kahvelerin kırk yıl hatırı gönüllerimizde kalmış oldu 🙂 Yüzleri hep gülen, uyumlu bir çift onlar. Seda’nın güzelliği, Onur’un esprili halleri herşey çok güzeldi. Daha fazla zaman geçirmeyi istediğimiz, çok keyif aldığımız bir çekimdi. Seda ve Onur, sizi tanımak çok güzeldi. İyi ki geldiniz. Sonsuz aşk ve mutluluk daima sizinle olsun, sevgiler ;*











