Kuzu kulağım büyüdü de damat oldu ? Canım abimin büyük oğlu Serdar’ı evlendirdik ? Kendisine kendisi gibi yüzü gülen, eğlenceli bir eş seçti ve birbirlerini tamamladılar. Dışarı çıkarken peşimden “bende gelcem” diye tutturan, gece olunca eve gitmemek için uyuyor taklidi yapan, abimler gidince de canavar gibi canlanıp üstüme atlayan o halleri hala gözümün önünde.. Öyle güzel bir sevgi ki yıllar geçtikçe katlandı hep. Sonra büyüdü, aslında aramızda çok büyük yaş farkı olmadığı için bir nevi birlikte büyüdük ? Okulunu bitirdi denizci oldu, astsubay oldu. Hepimiz gurur duyduk. Sonra bir gün çıkıp geldi ve bize Naciye’den bahsetti. “Hala bi görsen hep gülümsüyor çok tatlı. Çok samimi. Tanıştırınca benden daha çok seveceksiniz diye korkuyorum.” dedi. Sanırım hayatında ilk kez birini anlattı bize böyle içtenlikle. Haliyle onun heyecanı bizi de sardı. Biz bayramları ve özel günleri çok severiz. Çünkü aile hep bir araya toplanır ve neşemiz katlanır birbirimizi görünce ? Ailemize bir kişi daha eklendi Naciye’yle. Biraz daha çoğaldık. Onunla tanışınca Serdar’ın tam da dediği gibi hiç yabancılık çekmedik. İçten sarılışı, gülen yüzüyle hemencecik sevdirdi kendini. Onları mutlu gördükçe biz de mutlu olduk. Hem Denizli’de hem de Edremit’te yaptık düğünlerini. Sonra sıra fotoğraf çekimlerine geldi ? Aynı heyecanla hazırlandılar ve yola koyulduk. Çekimleri yaparken azıcık hoplayıp zıplamayı, birazcık şımarmayı da ihmal etmediler ? Aşklarını da en güzel haliyle gösterdiler, mutluluklarını da ? Naciye, ailemize tekrar hoşgeldin. Umarım varlığınla daha da güzelleşecek herşey. Çok çok mutlu olun ve birbirinize hep böyle ilk günkü aşkla bakın bir ömür. İkinizi de çok seviyoruz canlarım. Daima yanınızdayız. Sonsuz mutluluklar ?




































