Konya’dan misafirlerimiz var 🙂 İlkay ve Ahmet çok uzak yollardan çekim için geldiler.. Aksiliklerin peşlerini bırakmadığı anlarla ilgili çokça dert yandılar ama sonra çekimde bir o kadar da gülüp eğlenince aksilikler unutuldu diye umuyorum 🙂 ve artık onların birlikte uyanacakları sabahları, keyifle oturacakları sofraları, tatilleri, izleyecek filmleri olacak.. Gökyüzüne farklı açılardan bakıp aynı yıldızı tutacaklar ve bir olmanın keyfini sürecekler.. Güzeller güzeli İlkay ve Ahmet’in mutlulukları bir ömür sürsün ve şans hep onlarla olsun.. Sevgiler :))