Büşra ve Mustafa’yla 24 Temmuz’da birlikteydik 🙂 Yepyeni başlangıçlarını Ayvalık’ta yaptığımız fotoğraf çekimiyle ölümsüzleştirdiler ve sonrasında bir kaç gün de tatil yapıp evlerine döndüler 🙂 Keyifli, eğlenceli bir günü paylaştık onlarla. Fotoğraflara yansıyan güler yüzleri, aralarındaki sevgi ve saygıyla birbirinden keyifli anılar biriktirdik. Dün ofise geldiklerinde fotoğraflara bakarken yüzlerine yansıyan mutluluk görülmeye değerdi 🙂 Büşra ve Mustafa sizi tanımak çok güzeldi. İyi ki geldiniz. Sonsuz mutluluk ve aşk sizinle olsun. Sevgiler 🙂
















