Ansa ve Mehmet’le 13 Ağustos’ta birlikteydik ? Aslında onları pek çok çiftimizin arkadaşı olduğu için tanıyor gibiydim. İş arkadaşlarının bir kısmıyla ya daha önce çekim yapmışız yada bu sezon listemize yazmışız ? Hal böyle olunca hiç yabancılık çekmeden, sohbet ederek, gülüp eğlenerek keyifli bir gün paylaştık birlikte ? Kocaman kahkahalar da attık, romantik anları da paylaştık ? Mehmet’in Ansa’nın peşinden nasıl koştuğunu ? Ansa’nın Mehmet’e nasıl ikna olup evet dediğini dinledik ve onların aşklarına yakından tanık olduk ? Her karede keyif aldık ve birbirinden güzel fotoğraflar biriktirdik. Ansa ve Mehmet, sizi tanımak çok güzeldi iyi ki geldiniz. Daima birbirinize aşkla baktığınız fotoğraflarınız ve mutluluk dolu günleriniz olsun. Sevgiler ?



















