Sezonun başında günler hızlı geçiyor demiştim şimdi sonhabarı bitirmek üzereyiz 🙂 Sanki yaz aylarını hiç yaşamadan atlamışız gibi hissediyorum 😀 45 Derece sıcakları hiç görmemiş, o sıcaklarda çekim yapmamışız, gece 11de günü ancak bitirip yorgun argın eve girmemişiz sanki 😀 Şimdi akşam olunca üşüyip ceket giyiyoruz gün batımını çekerken 🙂 8de ofise dönmüş oluyoruz. Zaman ışık hızında geçip gidiyor gerçekten. Bazı paylaşımlar görüyorum instagramda “yaz bitmesin” filan yazmışsınız 🙂 Evet keşke Ağustos ayı 90 gün filan sürseydi 😀 Çalışmak çok güzel, sevdiğimiz işi yapabiliyor olmamız büyük şans. Ne kadar dua etsek az kalır.. Yaz demişken biz Ağustos ayı çiftlerimizi paylaşmaya devam ediyoruz 🙂 Sevinç ve Murat’la 16 Ağustos’ta birlikteydik 🙂 Onlar şuan bizden çok uzaktalar, Murat’ın işi nedeniyle Katar’a gittiler. Onlarla ilgili çekim gününden aklımda kalan en güzel şey sürekli gülümsemeleridir sanırım 🙂 İkisi de birşeyler anlatırken bile gülümsemekten hiç vazgeçmediler 🙂 Fotoğrafların çoğunda da o güzel enerjileri kendini farkettiriyor hemen 🙂 Birbirlerine bakışları, güzel diyalogları herşeyiyle harika bir çiftti onlar ve büyük bir keyifle fotoğrafladık 🙂 Sevinç ve Murat, sizi tanımak çok güzeldi. İyi ki geldiniz. Sonsuz aşk ve mutluluk sizinle olsun. Sevgiler 🙂











