Kübra ve Rıdvan’la aslında düğün günlerinde buluşmak için sözleşmiştik 🙂 ve buluştukta ama gelin görün ki tüm Gömeç’li çiftlerimiz gibi (Buket ve Haluk, Ceyda ve Ahmet hariç 😀 ) onlar da birazcık (2 saat kadar :)) gecikince biz dedik ki en iyisi bugün hiç sıkıştırmayalım sizi başka bir güne alalım :)) Onlar da düğün telaşını atlatma fikrini beğenince başka bir gün, bu kez tam vaktinde buluştuk 🙂 O ilk günü konuşup gülüşmeyi de ihmal etmedik elbette 🙂 Zaten Gömeç’li çiftlerimizin yeri de her zaman ayrı bizde 🙂 Sıcak havaya rağmen yine çok güzel bir kaç saat geçirdik. Kübra ve Rıdvan’ın o güzel aşkına tanıklık ettik. Güzel anılar arasına onların da hikayesini böylelikle eklemiş olduk.. Kübra’nın zarif halleri, duruşları, bakışları, Rıdvan’nın sıcakla mücadele eden ama centilmenlikten de ödün vermeyen halleri hafızalarımızda kalan güzel detaylardan oldu 🙂 Kübra ve Rıdvan, sizi tanımak çok güzeldi. İyi ki geldiniz. Sonsuz aşk ve mutluluk daima sizinle olsun, sevgiler 🙂














