Seval ve Hasan Ali’yle nişan çekimlerinde de birlikteydik takip edenler hatırlayacaklardır:) Onların bitmek tükenmek bilmeyen muhteşem enerjileri, birbirlerine bakınca attıkları kocaman kahkahaları nişan çekimlerinde de bize yüksek motivasyon sağlamıştı ki düğünde de pek farklı olmadı :)) Onları çok seviyorum çünkü inanılmaz pozitifler, güler yüzlüler ve çok tatlılar 🙂 Sevalciğimin sabırsızlıkla fotoğrafları paylaşmamı beklediğini biliyorum 🙂 Onu daha fazla merakta bırakmak istemedim 🙂 Seval ve Hasan Ali sizler iyi ki varsınız 🙂 Bizim neşemiz, rengimiz oldunuz. Her çekimde de çok eğlendik ve keyif aldık. Sizin de yüzleriniz daima böyle gülsün. Aşkınız sonsuz olsun. Sevgiler 🙂 www.fundademirkaya.com instragram /fundademirkayaphotovideo














