Şimdi sizi biraz eskiye götüreceğim. Çünkü, bu fotoğrafları 16 Ağsutos’ta çektik 🙂 Meltem ve Emre’yle düğünlerinden önce dolu dolu keyifli bir gün geçirdik. Bol sohbetli, bol kahkahalı, çokça romantik anlar yaşadık 🙂 Enerji uyumundan hep bahsediyorum ya işte onlarla olan uyumumuz kusursuzdu :)) Her çiftte böyle güzel olmaz ki diyorsunuz biliyorum ama napalım şans 🙂 Güzeller beni, ben güzelleri buluyorum 🙂 Doyamadığım, bitmesin istediğim günlerden biriydi ki sonra düğün günü çekimlerini de yaptık.. Onları da bir kaç gün sonra paylaşacağım sizinle.. Şimdi onların bu güzel, renkli ve gülücüklerle dolu anlarını fotoğraflar anlatsın. Sonsuz mutluluk ve harika bir hayat diliyorum 🙂