Kalbimizde karargah kuran her kimse peşinen kabul etmiş oluruz yenilgiyi.. Öyle zorla filan da değil üstelik. Bilerek, isteyerek hatta mutlulukla 🙂 Dilediği gibi kurulsun baş köşeye. Yeter ki sevsin, sarıp sarmalasın.. Hal böyle olunca sevdiğinden gelen herşey çiçektir, bahardır insana.. Sıradaki çiftim Ece ve Ahmet 🙂 Onlarla normal çekim süremizden daha kısa bir zaman dilimini paylaştık. Bazen ne kadar çok isterseniz isteyin, ne kadar çok özenirseniz özenin aksilikler olabiliyor. Önemli olan telafi ve elde kalan zamanın en güzel şekilde değerlendirilmesi oluyor 🙂 Biz de öyle olması için elimizden geleni yaptık birlikte. Azıcık telaşlı oldu ama fotoğraflarda yüzleri gülen iki güzel insan vardı geriye baktığımızda 🙂 Ece ve Ahmet, daima aşkla gülümsediğiniz, sevgş dolu günleriniz olsun. Sonsuz mutluluk ve aşk aranızdan eksik olmasın. Sevgiler 🙂











