Ebrar ve Aydın’la nişan çekimlerinde de birlikteydik ? Düğün fotoğrafları pek yakında demiştim işte o an geldi ? Allahım bu nasıl aşk, bu nasıl tatlı muhabbet ? Kumrular gibi birbirlerine bakmadan, gülmeden duramayan iki aşk kuşu var karşımda ? Karıcım, kocacım dillerinden düşmüyor ? Nazara gelecekler diye korksam da onların güzel aşkını anlatmasam olmazdı ? Kocaman maşallah ? İlk çekimdeki o aşırı heyecanları düğün çekiminde yerini mutluluğa, eğlenceye, keyif almaya bırakmıştı ? Tabi ilk çekimde acemiliği atınca ikincisi daha bir keyifli oldu ? Birbirlerini seven, aşkla birbirlerinin gözlerine bakan çok güzel bir çift onlar. Uyumlarıyla, neşeleriyle günümüze renk kattılar. Ebrar ve Aydın sizi tanımak çok güzeldi. İyi ki geldiniz. Sizleri seviyoruz, sonsuz aşk ve mutlluluk sizinle olsun ?
















